FAQ
KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN OF RETOURNEREN?
Zijn de items niet wat je ervan had verwacht? Je kan je artikelen steeds binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. De kosten van de retour zijn voor eigen rekening. Voor alle informatie hieromtrent verwijs ik je door naar de pagina 'retourneren en ruilen'. Hier staan alle voorwaarden in uitgelegd.
Je kan bij het afronden bij je bestelling 'ophaal' selecteren. Op deze manier kan je jouw bestelling in Bocholt of Leuven komen halen. Zodra ik je bestelling heb afgewerkt, neem ik contact met je op zodat we samen een moment kunnen bespreken om langs te komen. Bestelling kunnen in Bocholt enkel in weekends worden opgehaald. Door omstandigheden kan het gebeuren dat dit bepaalde weekends niet mogelijk is. Wil jij zeker zijn van het pick-up moment om jouw bestelling op te halen? Dan stuur je me best even een berichtje vooraleer je jouw bestelling plaatst.
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Bestellen is heel gemakkelijk! Je kiest je gewenste product, selecteert de juiste maat/ model indien nodig en je klikt op ‘add to cart’. Het product wordt nu in je winkelwagen geplaatst! Als je wenst je bestelling af te ronden, klik je op bestelling afronden. Op de check-out pagina volg je vervolgens alle stappen t.e.m. de betaling. Wanneer de betaling gelukt is, ontvang je steeds een orderbevestiging met bijgesloten factuur via mail. Controleer zeker je spambox indien je de e-mail niet kan terugvinden.
MIJN BESTELLING ZOU IK GRAAG KOMEN OPHALEN. WAAR KAN IK DEZE OPHALEN?
Het is enkel mogelijk om je bestelling in Leuven of Bocholt op te halen. Bij het afronden van je bestelling kan je 'verzending' of 'ophaal' selecteren. Je kan momenteel enkel Bocholt selecteren. Wil je jouw pakket toch liever in Leuven komen ophalen? Contacteer me dan zo snel mogelijk via e-mail (mp_jewellery@hotmail.com) of DM (Instagram: @mp_jewellery_) om mij dit te laten weten. Door omstandigheden kan het mogelijk zijn dat een afhaal-moment niet mogelijk is. Na het plaatsen van je bestelling, neem ik contact met je op zodat we een pick-up moment kunnen vastleggen.
IK HEB EEN CADEAUBON DIE IK WIL GEBRUIKEN BIJ HET AFREKENEN. HOE DOE IK DAT?
Bij het afronden van je bestelling kan je jouw unieke code invullen.
IS HET MOGELIJK EEN PRODUCT TE RESERVEREN OF TE KOMEN PASSEN?
Helaas is het niet mogelijk om juwelen te reserveren. Aangezien MP Jewellery enkel een webshop heeft en het aanbod continu wordt aangevuld, kan er helaas niets aan de kant worden gelegd.
Je kan sieraden komen passen in Leuven of Bocholt. Hiervoor stuur je me best even een berichtje vooraleer je een bestelling plaatst.
EEN ITEM DAT IK WIL BESTELLEN IS NIET MEER OP VOORRAAD, KOMT DIT WEER BINNEN?
De collectie van MP Jewellery wordt continu aangevuld met nieuwe items, bepaalde musthaves kunnen dan ook snel zijn uitverkocht. Wil je toch nagaan of dit product nog terug in voorraad komt? Stuur me dan een mailtje of contacteer me via DM (Instagram: @mp_jewellery_) met de naam van het product en dat je het graag zou willen bestellen indien het terug op voorraad komt. Houd zeker de Instagram en/ of Facebook-pagina in de gaten! Hier word je op de hoogte gebracht van de nieuwste updates. Je kan MP Jewellery terugvinden op social-media als: @mp_jewellery_ .
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
De verzendkosten binnen België bedragen €4,00 en binnen Europa €7,00. Vanaf €50,- wordt je bestelling gratis verzonden binnen België. Vanaf €75,- zijn er geen verzendkosten voor Europese verzendingen.
HOELANG DUURT HET VOORALEER MIJN PAKKET VERZONDEN EN GELEVERD WORDT?
Je bestelling wordt zo snel mogelijk afgewerkt. Het duurt ongeveer 1 - 2 werkdagen vooraleer jouw pakketje klaar is. Indien je voor de optie verzending hebt gekozen, duurt het nog eens ongeveer 1 - 2 werkdagen tot jouw bestelling in de brievenbus is geleverd. Als je hebt gekozen om je bestelling op te komen halen, ontvang je een berichtje om een pick-up moment af te spreken zodra je bestelling is afgewerkt.
KRIJG IK EEN TRACK & TRACE OM MIJN PAKKET TE VOLGEN?
Zou je graag jouw bestelling blijven volgen en updates ontvangen over de verzendkosten? Kies dan voor de optie track&trace. Dit voorziet ook een waarborg indien het pakket verloren zou gaan. Ik raad dus sterk aan om voor deze optie te kiezen.
IK HEB EEN FOUT GEMAAKT TIJDENS MIJN BESTELLING, KAN IK DEZE NOG AANPASSEN?
Neem zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact met me op. Zo heb ik dit waarschijnlijk nog tijdig gezien en kan ik je bestelling aanpassen. Controleer zeker nog eens je bestelling alvorens je het bevestigt!
MOET IK THUIS ZIJN OM HET PAKKETJE TE ONTVANGEN?
De pakketjes beschikken over een afmeting die nog steeds in je brievenbus past. Hierdoor hoef je niet thuis te zijn wanneer je jouw pakket verwacht.
HOE GEBRUIK IK EEN KORTINGSCODE?
Je kortingscode kan je bij het afrekenen steeds ingeven onder het vakje 'kortingscode'. Let wel, het systeem kan maar één code per bestelling accepteren.
MIJN ARTIKEL WERD BESCHADIGD/VERKEERD GELEVERD, WAT MOET IK NU DOEN?
Is een artikel beschadigd of is er een verkeerd item geleverd? Contacteer me zo snel mogelijk via mail met je naam, ordernummer en het artikel waarbij er iets is misgegaan. Voeg ook steeds een foto toe van jouw ontvangen bestelling en de eventuele beschadiging. Ik zal meteen kijken of ik het artikel voor je kunnen omruilen of, indien beschadiging, een nieuw artikel kan toesturen.