KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN OF RETOURNEREN?

Zijn de items niet wat je ervan had verwacht? Je kan je artikelen steeds binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. De kosten van de retour zijn voor eigen rekening. Voor alle duidelijke info hieromtrent verwijs ik je door naar de pagina 'retourneren en ruilen'. Hier staan alle voorwaarden in uitgelegd.

Als je bij het afronden van je bestellen ‘afhaal’ selecteert, kan je hierna aanduiden of je dit graag in Bocholt of Leuven zou komen halen.  Door omstandigheden kan het mogelijk zijn dat een afhaal-moment niet mogelijk is, gezien ik een tijd niet op die locatie zal zijn. Na het plaatsen van je bestelling, neem ik contact met je op zodat we samen een moment kunnen bespreken om langs te komen.. Door de huidige corona-situatie is enkel afhaal mogelijk. Wanneer de maatregelen terug versoepelen, zal een pas-moment opnieuw mogelijk zijn.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Bestellen is heel gemakkelijk! Je kiest je gewenste product, selecteert de juiste maat/ model indien nodig en je klikt op ‘add to cart’. Het product wordt nu in je winkelwagen geplaatst! Als je wenst je bestelling af te ronden, klik je op bestelling afronden. Op de check-out pagina volg je vervolgens alle stappen t.e.m. de betaling. Wanneer de betaling gelukt is ontvang je steeds een orderbevestiging met bijgesloten factuur via mail. 

MIJN BESTELLING ZOU IK GRAAG KOMEN OPHALEN. WAAR KAN IK DEZE OPHALEN?

Het is enkel mogelijk om je bestelling in Leuven of Bocholt op te komen halen. Bij het afronden van je bestelling kan je 'verzending' of 'ophaal' selecteren. Je kan momenteel enkel Bocholt selecteren. Wil je jouw pakket toch liever in Leuven komen ophalen? Contacteer me dan zo snel mogelijk via e-mail (mp_jewellery@hotmail.com) of DM (Instagram: @mp_jewellery_) om mij dit te laten weten. Door omstandigheden kan het mogelijk zijn dat een afhaal-moment niet mogelijk is, gezien ik een tijd niet op die locatie zal zijn. Na het plaatsen van je bestelling, neem ik contact met je op zodat we samen een moment kunnen bespreken om dit te passen.

IK HEB EEN CADEAUBON DIE IK WIL GEBRUIKEN BIJ HET AFREKENEN. HOE DOE IK DAT?

Bij het afronden van je bestelling betaal je eerst het volledige bedrag. Kom je jouw bestelling ophalen? Neem dan zeker jouw cadeaubon mee zodat je deze kan afgeven. Hierna stort ik onmiddellijk het desbetreffende bedrag terug op jouw rekening. Als je hebt aangeduid dat je jouw bestelling via verzending wilt ontvangen, stuur je de cadeaubon naar mij op naar volgend adres:

Mirthe Parren
Breeërweg 34
3950 Bocholt
België

Zodra ik je cadeaubon heb ontvangen, stort ik het nodige bedrag terug op je rekening!

IS HET MOGELIJK EEN PRODUCT TE RESERVEREN OF TE KOMEN PASSEN?

Helaas is het niet mogelijk om juwelen te reserveren. Aangezien MP Jewellery enkel een webshop heeft en het aanbod continu wordt aangevuld, kan er helaas niets aan de kant worden gelegd.

Door de huidige corona-situatie is het momenteel niet mogelijk om sieraden te komen passen. Wanneer de maatregelen versoepelen, zal dit wel terug mogelijk zijn. Op het moment dat dit wel terug mogelijk is, zal dit zeker worden meegedeeld en kan je dit op de volgende manier aangeven:

Als je bij het afronden van je bestellen ‘ophaal’ selecteert, kan je momenteel enkel Bocholt aanduiden. Zou je toch graag je bestelling in Leuven komen ophalen? Dan kan je me via e-mail (mp_jewellery@hotmail.com) contacteren en me hiervan op de hoogte brengen. Door omstandigheden kan het mogelijk zijn dat een afhaal-moment niet mogelijk is, gezien ik een tijd niet op die locatie zal zijn. Na het plaatsen van je bestelling, neem ik contact met je op zodat we samen een moment kunnen bespreken om dit te passen.

EEN ITEM DAT IK WIL BESTELLEN IS NIET MEER OP VOORRAAD, KOMT DIT WEER BINNEN?

De collectie van MP Jewellery wordt continu aangevuld met nieuwe items, bepaalde musthaves kunnen dan ook snel zijn uitverkocht. Wil je toch nagaan of dit product nog terug in voorraad komt? Stuur me dan een mailtje of contacteer me via DM (Instagram) met de naam van het product en dat je het graag zou willen bestellen indien het terug op voorraad komt. Houd zeker de Instagram en/ of Facebook-pagina in de gaten! Hier wordt je op de hoogte gebracht van de nieuwste updates. Je kan MP Jewellery terugvinden op social-media als: @mp_jewellery_ .

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten binnen België bedragen €3,50 en binnen Europa €5,20. Vanaf €50,- wordt je bestelling gratis verzonden binnen België. Vanaf €75,- zijn er geen verzendkosten voor Europese verzendingen. 

HOELANG DUURT HET VOORALEER MIJN PAKKET VERZONDEN EN GELEVERD WORDT?

Ik doe mijn uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen! Bestel je op werkdagen voor 14:00, dan wordt je bestelling de dag nadien nog verstuurd. Met wat geluk heb jij je items al binnen de twee dagen in huis. Het merendeel van de pakketjes wordt steeds de volgende dag door B-post geleverd. Dit is geheel afhankelijk van hoe snel B-post werkt en daar heb ik helaas geen vat op. Zeker in de huidige corona-situatie hebben zij het enorm druk. Bestellingen op vrijdagnamiddag worden pas op maandag verzonden. Bij bestellingen naar Nederland kan de levering 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen.

KRIJG IK EEN TRACK & TRACE OM MIJN PAKKET TE VOLGEN?

Het is momenteel nog niet mogelijk om je pakket via track&trace te ontvangen. Tot op heden heb ik geen problemen ondervonden via de huidige verzendmethode. Hierdoor heb ik de keuze gemaakt track&trace nog niet in te voeren en kan ik nog steeds een kwaliteitsvolle shipping aan een vlot tempo en een lagere prijs garanderen.

IK HEB EEN FOUT GEMAAKT TIJDENS MIJN BESTELLING, KAN IK DEZE NOG AANPASSEN? 

Neem binnen het half uur na het plaatsen van je bestelling contact met me op. Zo heb ik dit waarschijnlijk nog tijdig gezien en kan ik je bestelling aanpassen. Controleer zeker nog eens je bestelling alvorens je het bevestigt! 

MOET IK THUIS ZIJN OM HET PAKKETJE TE ONTVANGEN?

De pakketjes beschikken over een afmeting die nog steeds in je brievenbus past. Hierdoor hoef je niet thuis te zijn wanneer je jouw pakket verwacht.

HOE GEBRUIK IK EEN KORTINGSCODE?

Je kortingscode kan je bij het afrekenen steeds ingeven onder het vakje 'kortingscode'. Let wel, het systeem kan maar één code per bestelling accepteren.

MIJN ARTIKEL WERD BESCHADIGD/VERKEERD GELEVERD, WAT MOET IK NU DOEN? 

Is een artikel beschadigd of is er een verkeerd item geleverd? Contacteer me zo snel mogelijk via mail met je naam, ordernummer en het artikel waarbij er iets is misgegaan. Voeg ook steeds een foto toe van jouw ontvangen bestelling en de eventuele beschadiging. Ik zal meteen kijken of ik het artikel voor je kunnen omruilen of, indien beschadiging, een nieuw artikel kan toesturen.